فروش رشته آش
خانه / رشته پلویی / کارخانه تولید رشته پلویی سفید همدان

کارخانه تولید رشته پلویی سفید همدان

رشته پلویی همدان یکی از بهترین و طبیعی ترین رشته هایی است که در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد.
کارخانه تولید رشته پلویی سفید همدان با استفاده از بهترین دستگاه های صنعتی و بهره گیری از گندم و غلات با کیفیت، افزودنی های مجاز، رعایت استانداردها و محیط کاملا کنترل شده و بهداشتی اقدام به تولید بهترین رشته پلویی نموده و آن ها را به صورت مستقیم و بی واسطه به سراسر کشور عرضه می کند.

کارخانه تولید رشته پلویی سفید همدان

بهترین شیوه تولید رشته پلویی

بهترین شیوه تولید رشته پلویی رشته پلویی یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی است که به عنوان چاشنی در پلو مورد استفاده قرار می گیرد و سبب خوشمزه شدن غذا می گردد. به طور کلی سه روش جهت تولید رشته پلویی وجود دارد:
سنتی: این روش یکی از قدیمی ترین روش های تولید رشته پلویی است که با استفاده از آرد گندم، نمک، آب و روغن تولید می شود. روش سنتی بیشتر برای تولید رشته جهت مصارف خانگی رایج است. شیوه کار به این صورت است که پس از درست کردن خمیر، آن ها را به صورت رشته های نازکی برش داده، سپس در یک سینی قرار می دهند تا خشک شود.
در این روش هیچ نوع مواد افزودنی به رشته ها اضافه نمی گردد و کاملا ارگانیک است.
کارگاهی: در تولید رشته به روش کارگاهی از یک مکان بزرگ تر و نیروی انسانی بیشتری جهت فرآوری استفاده می شود و نسبت به روش سنتی و یا خانگی، روزانه میزان بیشتری از رشته تولید شده و روانه بازار می گردد.
صنعتی: رشته هایی که به روش صنعتی تولید می شوند با استفاده از انواع دستگاه های صنعتی توزین دار فرآوری می شوند و بلافاصله پس از تولید شدن و خشک شدن توسط دستگاه های دیگری جهت بسته بندی آماده شده و به بازار عرضه می شوند.
این روش کاملا بهداشتی است و در محیط کاملا کنترل شده تولید می شود. تمامی رشته ها دارای اندازه یکدست و کاملا باریک می باشند. جهت خشک کردن این رشته ها از دستگاه های مخصوص خشک کن استفاده می شود که با جریان هوای غیر مستقیم سبب خشک شدن رشته ها می شود.
تولید رشته به این روش کاملا با کیفت است و به دلیل این که اکثر کارها توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود، نیروی انسانی کمتری برای تولید مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل می توان گفت که امروزه بهترین شیوه تولید رشته پلویی به صورت صنعتی است؛ چرا که هم سرعت تولید آن ها بالاتر است، هم کیفیت بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.

مرکز پخش انواع رشته پلویی در همدان

مرکز پخش انواع رشته پلویی در همدان مرکز پخش رشته پلویی در همدان در صدد است تا بهترین و با کیفیت ترین رشته های پلویی و درجه یک را در اختیار خریداران قرار دهد و با در نظر گرفتن نیاز روز و رضایت مشتری جهت عرضه بهتر محصولات فعالیت گسترده ای را آغاز نموده است.
این مرکز پخش با امکان فروش اینترنتی و حذف محدودیت های زمانی و مکانی برای خرید، مشتریان را در خرید آسان تر یاری می کند و در صورت سفارش، انواع رشته پلویی را در هر نقطه ای که مشتری قرار داشته باشد، درب منزل ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش انواع رشته پلویی محلی مرغوب آذربايجان

فروش انواع رشته پلویی آذربایجان با بهترین کیفیت ممکن توسط شرکت عرضه کننده امکان دسترسی آسان تر استفاده کنندگان این محصول را در سراسر کشور به یک محصول با کیفیت و

دیدگاهتان را بنویسید