فروش رشته آش
خانه / رشته پلویی / کارخانه تولید رشته پلویی مرغوب ارومیه

کارخانه تولید رشته پلویی مرغوب ارومیه

 ارومیه یکی از شهرهای مهم ایران در استان آذربایجان غربی است که دارای کارخانه جات تولیدی و صنعتی زیادی است که در  تولید رشته پلویی ارومیه نقش به سزایی دارد. این تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و طبیعی این محصول عمده را با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

کارخانه تولید رشته پلویی مرغوب ارومیه

میزان کالری رشته پلویی برای رژیم لاغری

میزان کالری رشته پلویی برای رژیم لاغری

امروزه میزان کالری رشته پلویی برای رژیم لاغری بسیار بالا بوده که با وجود فیبرهای موجود در این نوع رشته غذایی سبب شده که تاثیر فراوانی بر لاغری افراد داشته است. در هر وعده غذایی از این محصول مرغوب و دارای فیبر بالا استفاده نمایند که دارای اهمیت زیادی برای بدن آن ها می باشد.

این محصول عمده به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی های خاصی در نوع خود می باشند و نیز از لحاظ برشته کردن یا تفت دادن با یکدیگر متفاوت هستند. درپخت رشته پلویی سنتی از مواد اولیه ای مانند:آب، گندم آسیاب شده و نمک استفاده می شود که به صورت رشته ای نازک در می آید تا به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

در روش سنتی برای تفت دادن و سرخ کردن رشته ها را در قابلمه ای ریخته و روی شعله با حرارت کم قرار می دهند تا رنگ و طعم و عطر خاص و منحصر به فرد به خود بگیرد که در بسیاری از شهرهای ایران از این روش استفاده های فراوانی می شود.

از این رو رشته پلویی را می توان یکی از انواع پلوها در ایران دانست زیرا یک نوع غذای سنتی و خاصیت گرم کنندگی دارد و سرشار از کالری، انرژی، پروتئین، چربی، کربوهیدرات ها و مواد معدنی مقوی و مغذی برای بدن می باشد که در اکثر شهرهای ایران مانند: همدان، اصفهان، کاشان، شیراز، تهران، مشهد، قم، یزد و دیگر شهرها با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسند که فروش به صورت عمده و بدون واسطه نیز ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

مرکز فروش رشته پلویی سنتی ارومیه

مرکز فروش رشته پلویی سنتی ارومیه

مراکز و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور در زمینه فروش رشته پلویی فعالیت می کنند که توانسته اند بهترین و نیز با کیفیت ترین و عالی ترین محصول را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند که از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

از این نوع محصولات غذایی عمده سالیانه تعداد زیادی با حجم زیاد و تعداد سفارشات بالا با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش عمده به کشورهای خارجی صادر می شوند که صادرات در نوع خود اقتصاد کشور را رو به رشد و ترقی برده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش انواع رشته پلویی محلی مرغوب آذربايجان

فروش انواع رشته پلویی آذربایجان با بهترین کیفیت ممکن توسط شرکت عرضه کننده امکان دسترسی آسان تر استفاده کنندگان این محصول را در سراسر کشور به یک محصول با کیفیت و

دیدگاهتان را بنویسید