فروش رشته آش
خانه / رشته آش / صادرات بهترین رشته آش مرغوب بسته بندی

صادرات بهترین رشته آش مرغوب بسته بندی

یکی از مهم ترین مواد لازم برای درست کردن آش رشته می باشد.  انواع مختلف رشته آش سنتی و..‌ در بسته بندی های گوناگون تولید می شود که هر کدام از آنها کیفیت متفاوتی نسبت به دیگری دارد. ایران به عنوان یکی از کشورهای تولیدکننده رشته آشی مرغوب به شمار می ررود و نه تنها محصولات خود را در بازارهای داخلی به فروش می رساند بلکه بهترین رشته آش مرغوب بسته بندی شده را به کشورهای دیگر نیز صادر می نمایند و از این طریق درآمد زیادی را بدست می آورد. 

صادرات بهترین رشته آش مرغوب بسته بندی

آشنایی با خواص فوق العاده رشته آش

آشنایی با خواص فوق العاده رشته آش بهتر است بدانید استفاده از رشته در آش علاوه بر اینکه طعم آن را تغییر می دهد به دلیل اینکه دارای خواص بی شماری است ویتامین های مختلفی را نیز به آش شما می بخشد. این محصول در هرم غذایی در گروه نان و غلات جای دارد. سرشار از انرژی است و به دلیل اینکه از آرد گندم درجه یک و با کیفیت درست شده است علاوه بر انرژی دارای خواص فوق العاده زیر می باشد:

  • سرشار از پروتئین است و نیاز بدن را به این ماده فراهم می کند. 
  • غنی از آهن است: وجود آهن باعث افزایش گلبول های قرمز و هموگلوبین موجود در خون می شود و برای افرادی که دچار کم خونی هستند نیز موثر می باشد. 
  • درون آن کلسترول بسیار کمی وجود دارد به همین دلیل برای افرادی که دچار بیماری قلبی هستند و یا قصد کاهش وزن را دارند نیز منع مصرف ندارد. 
  • لازم به ذکر است بدانید این محصول به دلیل اینکه از آرد گندم درست شده است تمام خواصی که گندم دارا است را نیز دارد.

خرید عمده رشته آش سنتی اصفهان

خرید عمده رشته آش سنتی اصفهان انواع مختتلف رشته در کشور ما با استفاده از روش های سنتی، صنعتی و‌‌‌… در کارخانه های تولیدکننده آن تولید می شود. در میان کارخانه های گوناگون یکی از بهترین مراکز تولید انواع رشته آشی در اصفهان است. در مراکز این شهر انواع مختلف رشته به شیوه سنتی درست شده و در بسته بندی های بهداشتی و مرغوب قرار می گیرد و به صورت عمده به خریداران آن ارائه می شود. محصولات تولید شده در این شهر از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار است. 

اگر قصد خرید رشته آش را به صورت عمده دارید می توانید به صورت مستقیم به مراکز تولیدی آن در اصفهان مراجعه کنید و این محصول را به میران مورد نظرتان خریداری کنید. در صورتی که امکان خرید حضوری برایتان مقدور نبود باید بدانید که خرید رشته آشی سنتی اصفهان به صورت غیر مستقیم از طریق این فروشگاه نیز قابل انجام است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید