فروش رشته آش
خانه / رشته آش / کارخانه تولید رشته آشی یاران گناباد

کارخانه تولید رشته آشی یاران گناباد

رشته آشی یاران گناباد در کارخانه این شرکت که در شهر گناباد استان خراسان رضوی واقع شده است تولید می شود. رشته یکی از مواد اصلی در دستور تهیه آش است که کیفیت آن نقش مهمی در مزه و طعم آش ایفا می کند.

کارخانه تولید رشته آشی یاران گناباد

نحوه تشخیص کیفیت رشته آش

نحوه تشخیص کیفیت رشته آش رشته از فرآورده های خمیری است که از آرد گندم تولید می شود و برای تهیه انواع آش و همچنین پلو مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید رشته در ایران به سه روش سنتی یا خانگی، کارگاهی و صنعتی انجام می گیرد که هر کدام شیوه خاصی را برای تولید به کار می برند. کیفیت رشته یکی از مهمترین عوامل در تهیه یک آش خوش طعم می باشد. 

یکی از مهمترین عواملی که در کیفیت رشته اثر گذار می باشد، کیفیت آردی است که در تهیه آن به کار می رود. مصرف آرد تازه در تهیه رشته نقشی مهم در طعم رشته تولید شده از آن دارد. از طرفی رشته با کیفیت مزه تازگی می دهد و بوی آرد از آن استشمام شده و فاقد هر گونه کپک زدگی و ماندگی می باشد.

رنگ رشته آشی نیز از دیگر مولفه هایی است که در کیفیت رشته تاثیر به سزایی دارد. رنگ رشته آشی تازه سفید متمایل به کرم است که به خوبی با مشاهده آن می توان پی به کیفیت آن برد.

رشته های با کیفیت فاقد هر گونه ضایعات و لک بوده و در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می شوند. در روی بسته های رشته نام کارخانه تولیدی، تاریخ تولید و همچنین انقضا و ارزش غذایی رشته درج شده است که مطالعه آن خالی از فایده نیست.

نمایندگی فروش رشته آشی درجه یک یاران گناباد

نمایندگی فروش رشته آشی درجه یک یاران گناباد آش یکی از غذا های سنتی ایرانی است که در هر ناحیه به سبک خاصی تهیه می شود. نوعی از آش دارای رشته های مخصوص تهیه شده از آرد است که یکی از بهترین انواع آش به شمار آمده و از محبوب ترین آنها می باشد. 

به همین دلیل تولید رشته آشی در کشور توسط شرکت های مختلف صورت می گیرد که یاران گناباد نام یکی از این شرکت هاست. یاران گناباد نام برندی تولید کننده محصولات آردی مانند رشته آش، رشته فرنگی، رشته پلویی و همچنین انواع ماکارونی می باشد. 

این شرکت یکی از تامین کنندگان رشته آشی درجه یک در کشور است که تولیدات خود را از طریق نمایندگی  فروش رشته آشی به مشتریان سراسر کشور عرضه می دارد. فروش رشته آشی یاران گناباد با درج برند این شرکت بر روی بسته بندی های آن انجام گرفته و با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار های فروش می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید