فروش رشته آش
خانه / رشته آش / فروش رشته آشی صنعتی احسان لرستان

فروش رشته آشی صنعتی احسان لرستان

برای تهیه یک آش رشته خوشمزه و باکیفیت باید از مواد اولیه مرغوبی استفاده شود و یکی از اصلی ترین و مهمترین مواد آن رشته است که اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد مسلماً در طعم و مزه آش تأثیر گذار است و با استفاده از رشته آش احسان می توانید، آشی لذیذ و خوش طعم را تهیه نمایید. این روزها بازار خرید و فروش رشته احسان لرستان به دلیل کیفیت درجه یک و قیمت مناسب، بسیار داغ می باشد و مورد توجه افراد زیادی واقع شده است.

فروش رشته آشی صنعتی احسان لرستان

مزایای رشته آش بسته بندی صنعتی

مزایای رشته آش بسته بندی صنعتی از مزایای رشته آش بسته بندی صنعتی می توان به بهداشتی بودن این محصول، درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته و مشخصات دیگری مانند برند و شرکت تولید کننده، تنوع در بسته بندی، کد بهداشت و سیب سلامت، وزن دقیق بسته و … اشاره نمود. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از رشته آشی بسته بندی شده استفاده نمایند و به دلیل رعایت موارد بهداشتی با اطمینان خاطر می توانند آن را مصرف کنند.

رشته آش از ترکیب آرد گندم، آب و نمک تولید می شود و از خصوصیات رشته آش مرغوب می توان به مواردی نظیر بسته بندی استاندارد و شکیل، ارزش غذایی بالا، داشتن کیفیتی عالی، قیمت مناسب و … اشاره کرد.
رشته های آشی درجه یک رنگی سفید مایل به کرم دارند و تا حد امکان صاف و یکنواخت همچنین فاقد هر گونه لک و مواد خارجی و افزودنی غیر مجاز هستند و هیچ گونه بوی غیر طبیعی مانند ماندگی و ترشیدگی و … نمی دهند.

کارخانه تولید انواع رشته آش احسان لرستان

کارخانه تولید انواع رشته آش احسان لرستان کارخانه تولید انواع رشته آش احسان لرستان یکی از بهترین انواع این محصول را با استفاده از بهترین متریال و با رعایت بهداشت کامل در تمامی مراحل تولید و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته با بهره وری از پرسنل مجرب تولید می کند و در بسته بندی های متنوع در حجم های ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰ گرمی و ۹۰۰ گرمی ارائه می نماید.

آرد استفاده شده در تولید رشته آش احسان بسیار با کیفیت بوده و به بهترین شکل فرآوری می شود که در طعم و مزه و بوی آن تأثیر خوبی داشته و آن را متمایز از رشته های دیگر می کند و به همین دلیل مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و هدف کارخانه رشته احسان کسب رضایت مشتری و ارتقاء کیفیت محصولات می باشد تا بتواند ضمن به دست آوردن رضایت خریدار فروش خود را بالاتر ببرد که در این امر بسیار موفق بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید