فروش رشته آش
خانه / رشته آش / مرکز پخش رشته آش احسان در اهواز

مرکز پخش رشته آش احسان در اهواز

آش رشته یکی از آش های محبوب و با قدمت در میان ایرانیان بوده، که رشته آشی از مواد اولیه و مهم این آش می باشد و به همین منظور شرکت های زیادی اقدام به تولید رشته آشی نموده اند و یکی از نمونه های پرطرفدار و باکیفیت موجود در بازار صنایع غذایی، رشته احسان اهواز می باشد که این محصول از طریق مرکز پخش آن به سراسر کشور ارسال خواهد شد.




مرکز پخش رشته آش احسان در اهواز

رشته آش مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

رشته آش مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

در حقیقت رشته آش بر اساس خمیر تشکیل شده است و مواد اولیه آن آرد، آب و نمک می باشد و البته ممکن است در تهیه رشته مواد جانبی دیگری مانند گلوتن، آرد سویا، آسکوربیک اسید و لسیتین را هم اضافه نمود. اصولا رشته های آش را به صورت سنتی و صنعتی تولید می کنند و در هر دو روش برای این که رشته ی آش مرغوبی داشته باشیم، لازم است که از مواد مرغوب استفاده کرده و  هم چنین عمل فرآوری خمیر به خوبی و درستی انجام شود.

در اصل برای تهیه رشته آشی لازم است که از آرد سفید درجه یک و عاری از هرگونه آلودگی و ناخالصی استفاده نماییم و هم چنین آبی هم که برای تولید رشته استفاده می گردد، باید عاری از میکروب و آلودگی بوده و مناسب برای آشامیدنی باشد و از دیگر موادی که برای تهیه رشته آش مورد استفاده قرار می گیرد، نمک بوده که باید به مقدار مناسبی استفاده نمود، زیرا استفاده از نمک در تولید رشته آشی علاوه بر طعم دهی، از رشد میکروب ها درون رشته، جلوگیری خواهد کرد.

و اما رشته آش با کیفیت، از لحاظ ظاهری به رنگ سفید مایل به کرم بوده و ظاهری صاف، یکنواخت و بدون هرگونه لک و ترک خوردگی داشته است و به طور معمول و استاندارد طول رشته های آش ۱۵ سانتی متر می باشد. در ضمن رشته های آشی را باید در محل خشک و خنک نگه داری نماییم، تا در زمان مصرف طعم و رنگ خود را حفظ نموده و دچار مواردی مانند ترشیدگی و کپک نگردند.

خرید عمده رشته آش صادراتی مارک احسان

خرید عمده رشته آش صادراتی مارک احسان

رشته آش از جمله محصولاتی بوده که  همواره شرکت های زیادی اقدام به تولید آن نموده اند، ولی باید به یاد داشته باشیم، که استفاده از رشته آش با کیفیت رابطه مستقیمی بر طعم و کیفیت آش رشته دارد، بنابراین در میان شرکت های تولید کننده، بهترین نمونه ها مربوط به رشته آش صادراتی می باشد، که از کیفیت ویژه ای برخوردار بوده و اصول استاندارد را در تمامی مراحل تولید آن رعایت نموده اند و با توجه به موارد گفته شده، شما می توانید با خرید رشته احسان، تجربه پخت آش رشته لذیذی را داشته باشید و با انتخاب این نمونه از رشته، مواردی چون کیفیت و  مرغوبیت کالا برای خریدار تضمین خواهد گردید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید