فروش رشته آش
خانه / رشته آش / مرکز پخش رشته آش سنتی بزرگمهر

مرکز پخش رشته آش سنتی بزرگمهر

رشته آش بزرگمهر یکی از برندهایی مطرح در تولید رشته آش تولید شده از آرد گندم است. در چند سال اخیر این برند با کیفیت خوب محصولات خود، توانسته بخش زیادی از نیازهای مردم را برای تهیه‌ی مواد آش درجه یک، تامین کند. برای تهیه یک آش رشته‌ی خوشمزه می‌توان به کیفیت و طعم مناسب این محصول به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده آش، تکیه کرد تا غذایی لذیذ داشته باشیم.

مرکز پخش رشته آش سنتی بزرگمهر

معرفی بزرگترین قطب تولید آش رشته در ایران

معرفی بزرگترین قطب تولید آش رشته در ایران اینکه تدارک و تهیه یک آش به مواد اولیه خوب آن و البته در کنار آشپزی مناسب بر‌می‌گردد بر کسی پوشیده نیست. شاید استفاده از بهترین مواد اولیه، خیال ما را تا حد زیادی از بابت درست کردن آش رشته راحت کند و بتواند در کنار عزیزترین افراد خانواده، خاطره‌ای به یاد ماندنی را رقم بزند.

در بین تمام مواد اولیه برای تهیه آش رشته، اصلی ترین جزء آن رشته است که نقش تاثیر گذاری در طعم، مزه و به خصوص در غلظت آن دارد. شاید بارها دیده ایم که آش رشته‌هایی که خیلی رقیق و شل هستند و برای‌مان تجربه ای نه چندان خوب باقی گذاشته‌اند.

رشته آش می‌تواند هم به کیفیت و خوشمزه شدن آش کمک کند و هم غلیظ شدن متناسب آن را در پی داشته باشد و در نهایت دستپخت منحصر به فردی باقی بگذارد.

در بین تولید کنندگان رشته آش در کشور، استان‌های همدان و تبریز و اصفهان گرچه شهره و شناخته شده هستند، اما در محدوده‌ی پایتخت ایران، بخش زیادی از نیازهای مردم توسط تولیدگران این منطقه تامین می‌شود و یکی از بزرگترین قطب تولید کننده رشته آش در ایران استان البرز نیز هست. در واقع بهتر است بگوییم بخش زیادی از فرآوری‌های بعمل آمده که برای تهیه رشته آش انجام می‌شود در نتیجه تازه بودن این محصول تضمین می‌شود که از آرد گندم بدست می‌آید. با توجه به گسترده بودن سرزمین ایران هر کدام از قطب‌های تولید کننده رشته آش جمعیتی را برای تامین این محصول مورد نیاز مردم پوشش می‌دهند. 

رشته آش صادراتی نیز در چندین سال اخیر توانسته شهرتی را برای خود بدست آورد، شاید خالی از لطف نباشد که بدانیم این محصول را در خارج از کشور با نام Persian noodle soup  یعنی به تعبیری سوپ نودل ایرانی می‌شناسند و حتی دستور پخت آن‌را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

اگرچه بخش زیادی از این محصول نیازهای مردم کشورمان را تامین می‌کنند اما توجه به اینکه آش رشته برای توریست‌ها و افرادی که مهمان ایران شده‌اند خاطره به یادمانی را به جا گذاشته و هم آش رشته تا حدودی برای خارج کشور از طریق اینترنت شناخته شده است، همه اینها باعث شده این محصول فرصتی برای صادرات هر چه بیشتر داشته باشد.

رشته آش صادراتی این فرصت را پیدا کرده با توجه به مغذی بودن و اینکه می‌تواند در ترکیب با مواد دیگر، یک برند غذای ایرانی را در همه جای دنیا معرفی کند، این ویژگی را دارد تا در بسته بندی‌های شکیل و منحصر به فرد به کشورهای دیگر صادر شده و باعث افزایش تولید و اشتغال بیشتر شود. 

رشته آش صادراتی نیم کیلویی بزرگمهر قیمت مناسب

رشته آش صادراتی نیم کیلویی بزرگمهر قیمت مناسب رشته آش معمولاً در بسته بندی‌هایی قرار می‌گیرد که هم از نظر حفظ و نگهداری این محصول مناسب باشد و هم برای تعداد جمعیت ۳ تا ۵ نفره خانواده ایرانی کفاف داشته باشد.

در بین بسته بندی‌ها، رشته آش نیم کیلویی بیشتر متداول است . اینکه رشته، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی برای سبد خانوار ایرانی داشته باشد، مزیت محصول محسوب شده و در کنار کیفیت خوب، موجب خوش نام بودن آن برای مصرف کننده خواهد شد.

به همین دلیل رشته آش بزرگمهر با ویژگی کیفیت درجه یک، همراه با قیمت مناسب در بسته‌های نیم کیلویی توانسته بخشی از نیاز مردم به این محصول را تامین کند و حتی با در نظر گرفتن تولید انبوه، بتواند فرصت‌هایی برای صادرات برای خود ایجاد کرده و آن‌را اجرایی کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید