فروش رشته آش
خانه / رشته آش / مرکز فروش رشته آش مرغوب فیروزه

مرکز فروش رشته آش مرغوب فیروزه

رشته آش فیروزه در شهر اصفهان تولید می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد. این رشته آشی جزو پر طرفدارترین رشته ها می باشد و از لحاظ طعم و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و همچنین جزو نان و غلات محسوب می شود.

مرکز فروش رشته آش مرغوب فیروزه

بهترین مارک رشته آش صنعتی در بازار

بهترین مارک رشته آش صنعتی در بازار رشته آش از زمان های دور به صورت دستی توسط خانوم ها در منزل تهیه می شد و با آب و آرد و نمک خمیر آن را درست می کنند و سپس به شکل رشته برش می دهند و یا به وسیله دستگاه کوچک دستی که مانند چرخ گوشت خمیر را به صورت رشته شده ، چرخ و سپس خشک می کنند و در آخر کمی روی گاز برشته و سرخ می کنند. رشته آش در حال حاضر به صورت سنتی ، کارگاهی و صنعتی در کشورمان تولید می شود و به صورت انبوه در اختیار مردم قرار می گیرد. در کارخانه ها به وسیله دستگاه تولید و سپس خشک می شود ، که از نظر کیفیت و سالم بودن و بهداشتی بودن مورد بررسی قرار می گیرد. رنگ رشته آش سفید مایل به کرم می باشد. رشته آش باید طعم و بوی آرد و خمیر بدهد، ولی اگر طعم و بوی غیر طبیعی مثله کپک زدگی و یا ترشیدگی داشت ، نباید آن را مصرف کرد. از جمله ویژگی های رشته آشی با کیفیت و درجه یک میتوان به موارد زیر اشاره نمود :                                                مقطع و برش عرضی رشته باید به شکل مستطیل باشد و صاف و یک دست باشند.دارای پهنا و طول مشخصی باشند و همچنین در مقطع عرضی درازای رشته آش نباید بیشتر از سه میلی متر و پهنای رشته آشی نباید بیشتر از دو و نیم میلی متر باشد و طول رشته ها باید ۱۵ میلی متر باشد. رشته ها باید فاقد هرگونه لکه و نقص باشند و از لحاظ ظاهری متناسب و یک نواخت باشند. میزان خاکستر رشته آشی نباید بیشتر از ۶% درصد باشد و میزان رطوبت آنها نباید بیشتر از ۱۲% درصد باشد. میزان پروتئین رشته باید۰/۸% و همچنن میزان نمک طعام نباید بیشتر از ۴/۵% باشد. فرایند تولید رشته آشی ده مرحله می باشد، که در اینجا به این ده مرحله اشاره خواهیم کرد : 

۱٫ آماده کردن مواد اولیه                                               

۲٫ مخلوط کردن                                                         

۳٫ ورز دادن خمیر                                                     

۴٫ برش گردان                                                             

۵٫ رشته کردن خمیر                                                    

۶٫ پخت در تونل بخار                                                   

۷٫ سرخ کردن                                                               

۸٫ سرد کردن                                                               

۹٫ بسته بندی در سلفون                                                

۱۰٫ بسته بندی در کارتن 

خرید رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

خرید رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه  خرید رشته آش فیروزه به علت تقاضای بالایی که دارد ، از رونق خوبی برخوردار می باشد. قیمت رشته آش در کشور به علت تولید و توزیع بالا مناسب می باشد و هنگام خرید عمده و انبوه می توان با قیمت پایین تری خریداری نمود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید