فروش رشته آش
خانه / رشته پلویی / قیمت رشته پلویی سفید در بازار

قیمت رشته پلویی سفید در بازار

رشته از خوراکی های خوشمزه است که در نمونه های مختلف تولید و طبخ می شود. رشته آش جهان و پلویی سفید نمونه پر مصرفی از این تولیدات است که به دلیل عطر و طعم بی نظیر امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این رشته های باریک زمانی که به همراه برنج در پلو مصرف می شوند عطر متفاوتی را خلق می کنند که با هر ذائقه ای سازگاری دارد. این محصول به صورت کاملا بهداشتی تولید و در بسته بندی هایی استریل به وزن های مختلف به بازار عرضه می گردد. قیمت این محصول در بازار بر اساس نوع و کیفیت آن مشخص می شود.

قیمت رشته پلویی سفید در بازار

آشنایی با شیوه های تولید رشته پلویی

آشنایی با شیوه های تولید رشته پلویی تولید رشته پلویی درجه یک به روش سنتی و صنعتی امکان پذیر است.‌ در روش سنتی خمیر تهیه شده از قبل را به صورت برش هایی ریز و نازک در می آورند و آنها را خشک می کنند. اما در روش صنعتی این کار به کمک ماشین آلات و دستگاه های اتوماتیک و با دقت و سرعت بالا انجام می شود.

این محصول از آرد گندم و نمک بدست می آید و پس از خمیر کردن آن را به کمک دستگاه به رشته هایی باریک تر از رشته آشی برش می زنند و سپس آنها را بو داده و خشک می کنند. پس از سرد و خشک شدن این محصول در بسته هایی کارتنی که بدور از آلودگی و شکستن باشند در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

نمک برای انعطاف پذیری و عدم چسبندگی مورد استفاده قرار می گیرد و طعم بهتری به رشته سوپ ورمیشل می دهد.

تولید عمده رشته پلویی سفید درجه یک

تولید عمده رشته پلویی سفید درجه یک این مرکز با تولید عمده رشته پلویی سفید درجه یک توانسته به خوبی نیاز مصرف کنندگان را پاسخ دهد. این رشته ها صاف و یکنواخت و سفید هستند و به راحتی مغز پخت می شوند. مصرف بالای این محصولات خوش عطر و طعم زمینه تولید بیشتر را برای تولیدی فراهم کرده است و این امر به توسعه و پیشرفت آن کمک زیادی می کند.

رسالتی که این تولید کننده همواره به آن پایبند و متعهد بوده حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که در این راستا تیم خدمات پس از فروش به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به مصرف کنندگان است.

بسته بندی هایی که از طریق تولیدی به بازار ارائه می شوند دارای تاریخ تولید و انقضا و همچنین آرم بهداشت و استاندارد می باشند. این محصول از بهترین مواد اولیه و بصورت کاملا بهداشتی تولید شده و بر روی بسته بندی هم نوع فرآورده و مواد متشکله ذکر می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش انواع رشته پلویی محلی مرغوب آذربايجان

فروش انواع رشته پلویی آذربایجان با بهترین کیفیت ممکن توسط شرکت عرضه کننده امکان دسترسی آسان تر استفاده کنندگان این محصول را در سراسر کشور به یک محصول با کیفیت و

دیدگاهتان را بنویسید