فروش رشته آش
خانه / رشته پلویی / قیمت رشته پلویی قهوه ای ارگانیک خانگی

قیمت رشته پلویی قهوه ای ارگانیک خانگی

قیمت رشته پلویی خانگی قهوه ای ارگانیک بسته به نوع برند و شرایط بازار متغیر می باشد. این محصول همان طور که از نامش پیداست برای تهیه پلو از آن استفاده می شود. رشته پلویی مانند تمام رشته ها به وسیله آرد و نمک تهیه می شود.

قیمت رشته پلویی قهوه ای ارگانیک خانگی

رنگ رشته پلویی مرغوب چگونه است؟

رنگ رشته پلویی مرغوب چگونه است؟

 رشته پلویی مرغوب باید رنگ قهوه ایی روشن داشته باشد اگر رنگ آن خیلی قهوه ایی تیره و متمایل به سیاه باشد ممکن است در حین بو دادن آن رشته سوخته باشد. برای تهیه این محصول آرد معمولی یا همان آرد گندم را با هم مخلوط می کنند و سپس با دستگاه آن ها را به صورت رشته های نازک تر از رشته های آشی در می آورند. در مرحله بعد رشته ها را خشک می کنند و بعد از خشک شدن آن ها را بو می دهند. برای این که کیفیت رشته تهیه شده بالا برود باید از آردهای مرغوب استفاده کرد. علاوه بر این باید رشته را به اندازه کافی تفت دهیم. چون تفت دادن زیاد رشته باعث می شود رشته شما تلخ شود

پخش عمده انواع رشته پلویی قهوه ای ارزان

پخش عمده انواع رشته پلویی قهوه ای ارزان

پخش عمده انواع رشته پلویی قهوه ای ارزان بازار داغ و پر رونقی دارد. برای تهیه رشته پلو باید مراحل زیر طی شود:

  • برای تهیه رشته پلو باید ابتدا برنج را بشویید و داخل آب و نمک خیس کنید.
  • در مرحله بعد باید عدس هم بشویید و آن را بپزید. 
  • در مرحله بعد باید فیله مرغ را به صورت نواری خرد کنیم و با پیاز سرخ کنیم.
  • سپس داخل قابلمه آب می ریزیم و می گذاریم تا آب بجوشد وقتی آب جوشید باید برنج خیس شده را داخل قابلمه بریزیم و کمی که برنج جوشید و نیم پز شد باید رشته پلویی و عدس هم به برنج اضافه کنیم. وقتی برنج؛ عدس و رشته به خوبی مخلوط شدند و یک جوش خوردند. باید برنج را برداریم و آن را آبکش کنیم.
  • وقتی برنج را آبکش کردیم ته قابلمه کمی روغن می ریزیم و برنج را داخل آن می گذاریم سپس مرغ هم به آن اضافه می کنیم و می گذاریم تا برنج ما دم بیاید.

شما می توانید در مدت یک ساعت رشته پلو را آماده کنید. این غذای خوشمزه را می توان برای وعده نهار و شام تهیه کرد. علاوه بر این ما می توانیم در ماه مبارک رمضان از این غذا در هنگام سحری و افطار استفاده کنیم. پخش رشته پلویی می تواند در آمد زا باشد چون این محصول در بین خانواده های ایرانی مصرف فراوانی دارد. رشته پلویی ارزان بازار پر فروشی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش انواع رشته پلویی محلی مرغوب آذربايجان

فروش انواع رشته پلویی آذربایجان با بهترین کیفیت ممکن توسط شرکت عرضه کننده امکان دسترسی آسان تر استفاده کنندگان این محصول را در سراسر کشور به یک محصول با کیفیت و

دیدگاهتان را بنویسید