فروش رشته آش
خانه / رشته آش / کارخانه تولید انواع رشته آش برش اصفهان

کارخانه تولید انواع رشته آش برش اصفهان

کارخانه رشته آش در اصفهان به تولید انواع رشته آش اعلا به بهترین روش و کیفیتی بالا می پردازد. تولید رشته آش برش اصفهان، با همکاری افراد مجرب و کاردان در این زمینه، اصولی و طبق استاندارد، با کیفیت درجه یک و طعمی خاص و متفاوت، صورت می پذیرد.

کارخانه تولید انواع رشته آش برش اصفهان

چرا برش رشته آش اصفهان معروف است؟

چرا برش رشته آش اصفهان معروف است؟

رشته آش، از فرآورده های خمیری حاصل از گندم می باشد که به صورت کارگاهی و صنعتی تولید می شود. این محصول از لحاظ ارزش غذایی در گروه غلات و نان قرار می گیرد.

یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای ایرانی، آش رشته می باشد که جایگاه ویژه ای در بین ما دارد و در مراسمات و ماه رمضان به عنوان پیش غذا پخته می شود.

یکی از بهترین نوع رشته آش در کشور، رشته آشی اصفهان است. رشته آشی جزو مواد اصلی آش رشته می باشد، این غذایی محبوب برای مردم اصفهان است. این محصول در اصفهان با نام و برند های مختلفی عرضه می گردد و نوع و طعم های بی نظیری دارد.

مردم این استان از دیر باز در هنر های مختلف درخشیده اند و یکی از هنرهای آن ها تولید رشته آش می باشد که این محصول با ترکیب بهترین و مرغوبترین مواد اولیه، بسیار با کیفیت و با رعایت معیار های کمی و کیفی، توسط افراد با تجربه تولید می شود.

طعم و مزه لذیذ این ماده غذایی در این شهر زبانزد خاص و عام است و سال هاست که امتحان خود را پس داده است زیرا طعمی به یاد ماندنی دارد. بهداشت و نظارت بر نحوه تولید محصول، اهمیت ویژه ای دارد. 

از ویژگی های آن:

  • عدم بوی ماندگی و کپک زدگی
  • ضخامتی استاندارد و یکنواخت
  • رنگ سفید مایل به شیری
  • فاقد لک و مواد خارجی می باشد.

بر روی بسته بندی آن، نام و نشانی کامل محل تولید، مواد متشکله، کد بهداشتی و پروانه ساخت، وزن خالص و تاریخ تولید و انقضا درج شده است.

سفارش عمده انوع رشته آش برش اصفهان

سفارش عمده انوع رشته آش برش اصفهان این مجموعه انواع رشته آش مرغوب را با پیشرفته ترین دستگاه، به صورت انبوه و گسترده تولید می نماید و اقدام به فروش این محصول به صورت اینترنتی و بی واسطه به قیمت مقرون به صرفه نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید.

در هر نقطه از کشور برای خرید و سفارش رشته آش می توان آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری، به میزان عمده و با بسته بندی مناسب، با نازلترین قیمت آن خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان دریافت کنید و خریدی آسان را تجربه کرد.

ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت رشته آش، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید