فروش رشته آش
خانه / رشته آش / مرکز پخش رشته آشی آردیم سنتی فله ای

مرکز پخش رشته آشی آردیم سنتی فله ای

آش ها مقوی ترین غذاهای است که دارای ویتامین های زیادی است و همه نوع مواد مغذی درون آش است اما مهم ترین عضو آش رشته آن می باشد که باید کیفیت و مزه خوبی داشته باشد تا آش نیز خوشمزه بشود استفاده از رشته آشی آردیم غذا را خوشمزه و لعاب دار می کند که یکی از بهترین برند ها است و فرو‌ش در مرکز پخش رشته آردیم سنتی فله ای صورت می گیرد و قیمت آن نسبت به رشته بسته بندی ارزان تر است. 

مرکز پخش رشته آشی آردیم سنتی فله ای

از خواص رشته آش چه می دانید؟

از خواص رشته آش چه می دانید؟ این سوال در این جا پیش می آید که از خواص رشته آش چه می دانید؟ و چه خصوصیاتی باید داشته باشد آش رشته خود دارای انواع حبوبات است لپه، عدس، لوبیا، نخود هر کدام دارای ویژگی و ارزش غذایی خاصی هستند که دارای ویتامین ها گوناگونی در این مواد وجود دارد که خوردن این غذا انرژی مضاعفی به انسان می دهد.

وجود سبزی های مختلف هم چون نعناع، اسفناج، جعفری، گشنیز که هر کدام مواد مغذی زیادی دارند و خصوصا اسفناج که سرشار از آهن است و برای کم خونی مفید است و همه موادی که درون آش رشته است ملین است و خوردن پیش از حد انسان را به دل درد و نفخ دچار می کند اگر قبل از پخت آش مواد را از قبل خیسانده شود نفخ آنها گرفته می شود. 

پیاز داغ از اجزای اصلی آش رشته است که عطر و طعم فوق العاده خوبی به غذا می دهد و همراه با کشک میل می شود. 

خرید رشته آشی خانگی ارزان آردیم

خرید رشته آشی خانگی ارزان آردیم آش رشته در مناطق مختلف به روش های مختلفی پخته می شود و در مراسمات مختلف مثل آش های پشت پا یا مراسم های عزاداری و دورهمی های که در خانه بزرگان است رواج بیشتری دارد. 

در گذشته رشته آشی خانگی بسیار زیاد بود و زنان با سلیقه این رشته ها را در خانه با آرد درست می کردند و بعد در درون تنور حرارت می دادند تا خامی آن گرفته شود با خرید رشته آشی آردیم همان مزه رشته های قدیمی را بچشید و طعم غذاهای گذشته را به یاد بیاورید. 

برخی امروزه سلیقه به خرج داده اند و به صورت خانگی شروع به پختن رشته آشی کرده اند و آرد را خمیر کرده و با ماشین های مخصوص رشته بری خمیر را به رشته تبدیل می کنند و در آفتاب خشک می کنند که خرید رشته آشی خانگی ارزان آردیم به صرفه تر از رشته های بسته بندی شده در وزن های مختلف است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید