فروش رشته آش
خانه / پخش عمده ماکارونی / قیمت پخش عمده ماکارونی در ایران

قیمت پخش عمده ماکارونی در ایران

آیا از قیمت به روز انواع و پخش عمده ماکارونی در ایران مطلع هستید؟ از آخرین تغییرات نرخ ماکارونی با خبرید؟مراکز پخش کننده در کدام نقاط فعال هستند؟برای اطلاع از سوال های پرسیده شده مطالب این صفحه را مطالعه بفرمایید.کارخانجات تولید کننده پاستا توسط عاملیتهای فروشی که از طرف خود شرکت معین می شوند اقدام به فروش در مراکز پخش عمده ماکارونی در ایران می کنند.این مراکز اغلب ماکارونی را به صورت بسته بندی شده ارائه می دهند اما درمواردی برای رستورانها و یا صادرات فله ای هم به فروش می رسانند.

قیمت ماکارونی عمده از دو عامل وزن و برند تبعیت می کند.برخی از مارکهای معتبر مانند زر ماکارون،مانا،تک ماکارون،انسی،به دلیل آنکه از تجربه و ماشین آلات پیشرفته ای در این عرصه دارند نسبت به سایر برندها پیشتازند.البته ناگفته نماند که نوع آرد و مواد افزودنی دیگر نیز در بهای ماکارونی مهم می باشند.پس می توان نتیجه گرفت که قیمت پخش عمده ماکارونی در ایران با توجه به نام آن و شرکت سازنده می تواند متغییر باشد.

فروش و پخش عمده اینترنتی ماکارونی

از خواص ماکارونی چه اطلاعاتی دارید؟

شاید لذت خوردن ته دیگی که مادر بزرگ هایمان در زیر ماکارونی می گذاشتند از زیر زبان شما هم نرفته باشد.جدای از آنکه به خاطر روغن زیادی که دارد برای سلامتی آنچنان مفید نبوده و خطر آفرین است.گذشته از اینها،خواص کثیری را برای پاستا یاد می کنند که چند نمونه را بیان می کنیم.

  • کربوهیدرات مفید
  • اسید فولیک
  • پروتئین جامع
  • آهن و تامین کم خونی
  • ویتامینهای ضروری
  • روی
  • زینک
  • وعده ای سالم به علت ترکیب با گوشت و سویا

انواع ماکارونی ایرانی

غذاهای فوق العاده ای که با مدلهای گوناگون پاستا تهیه می شود مهیج و شور آور خواهد بود.الگوهای بی شماری برای طبخ اقسام مختلف ماکارونی در سراسر جهان وجود دارد که بیشتر سلیقه ای بوده و از سبزیجات گرفته تا انواع سسهای خوشمزه را می توانید به آن اضافه کرده نوش جان بفرمایید.در کل ماکارونی به شکل رشته ای و یا فرمی ساخته می شود.هر کدام دارای زیر مجموعه های مختص به خود هستند.برای مثال مدل فرم دار خود تنوع زیادی را شامل می شود.در بخش زیر شکلهایی از آن را نام می بریم تا انتخابتان سهل و آسان شود و بیشتر با انواع ماکارونی آشنا شوید.

  • پاستای موی فرشته

رشته هایی بسیار بلند و نازک همچون موهای یک فرشته تعبیر مناسبی برای این پاستا می باشد.به خاطر آنکه رشته ها نازک اند باید سسی را برگزید که سبک باشد و آنها را خورد نکند.سس رقیق خامه ای بهترین گزینه برای این مدل است.اما نباید از اسلایسهای بزرگ و حجیم اضافه کرد.تمام افزودنی ها سلیقه ای بوده و به علایق شما ارتباط دارد و به دلخواه میزان آن را کم یا زیاد کنید.

پخش عمده ماکارونی رشته ای

  • کالنولی

لوله های صاف بدون شیار رویی مانند مانیکوتی،دارای حفره های بزرگ که به راحتی می توان آن را پر از خوشمزه های رنگارنگ کرد.در پخت این نوع اسپاگتی کاملا آزاد هستید تا به دلخواه هر آنچه را که می خواهید داخلش جای دهید از گوجه گرفته تا تکه های بزرگ گوشتی.

بازار فروش ماکارونی

  • صدفی

این پاستا شبیه به صدف است و سایزهای مختلفی دارد.مرکزیت آن سوراخاست و باید از سس های سبک برای پر کردن سوراخها استفاده کرد.پاستای صدفی به درد پختن سوپی سریع و خوشمزه در فصل زمستان که هوا سرد تر است می خورد.اگر خواهان مزه ای بی نظیر هستید حتما برای یک بار هم که شده امتحان کنید.در محفلهای دوستانه ماکارونی صدفی بسیار پرطرفدار است.

 

  • دیتالینی

انگشترهای ریز دیتالینی،زیبایی خاصی را به منوی شما می دهد.تنوع بی شمار آنها دستتان را برای انتخاب باز می گذارد.با رنگارنگ کردن سفره هایتان جلا و زیبایی فراوانی را برایتان به ارمغان می آورد.به عنوان سوپ هم می شود دیتالینی را روی میز قرار دهید.از خامه در تهیه سوپ استفاده کنید زیرا ترکیبی فوق العاده تشکیل می دهد.

خرید ماکارونی عمده

  • پاستای فارفاله

شباهت زیاد این پاستا به پاپیونهای کوچک آن را به نام پاستای پاپیونی مشهور کرده است.شکل ماکارونی فارفاله،منحصر به فرد بوده و به طرز شگفت آوری همه کاره است.ترکیبی از روغن کنجد و سویا همراه با نخود فرنگی و سس کچاب،طعم شورانگیزی به این غذا می دهد.همانطور که پیش تر گفتیم،دست شما برای هر کاری در طبخ پاستاها باز است.حتی چند مدل از آن را همزمان با هم می توانید مخلوط کرده و بپزید.

فروش اینترنتی ماکارونی

  • فتوچینی

به شکل روبان مسطح،چیزی بین لینگوئینی و پاپاردله به لحاظ عرضی می باشد.سعی کنید از کمترین مقدار نمک در ماکارونی استفاده کنید زیرا در خود مواد هم یک میزانی از نمک وجود دارد.نمک زیادی سبب تلخ شدن طعم پاستا می شود.پس از آبکشی نیازی به دم کردنش نیست و بلافاصله آن را میل کنید.

خرید و فروش ماکارونی

  • لازانیا

دالبر های پهن ورقه ای که لا به لای آن می شود دنیایی از طعم و رنگ را ایجاد کرد . سیب زمینی های برشته لای آن هوش از سر هر فردی می برد .شایان ذکراست هر چیزی که قابل خوردن باشد در قسمت های زیرینش میتوانید جای دهید و یک مزه دلپذیر و لذیذی را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

قیمت ماکارونی در بازار

  • لینگوئینی

نوارهای طولانی،نازک و صاف اصلی ترین مشخصه لینگوئینی است که شبیه اسپاگتی مسطح اند.اغلب با غذاهای دریایی مانند میگو و یا صدف میل می شوند.از پاستاهای همه کاره به حساب می آیند زیرا با غذاهای زیادی طبخ می کنند.در بعضی از کشورها از خرچنگ و یا سایر موادی که در مطالب دیگر به آن اشاره خواهیم کرد،نیز پخته می شود.

پخش ماکارونی ارزان در تهران

  • ماکارونی

شکلی خمیده و کوچک با فضایی توخالی مشابه مانیکوتی است.خمیده گی های آن همانند یک تونل،دنیایی از مزه های عالی را دارد.پنیر کلاسیک ذوب شده طعمی دلچسب را برایتان به وجود می آورد.بنابر گفته های قبلی،پاستاها پایه ای یکسان دارند و آنچه که آنها را از یکدیگر متمایز می سازد رنگ و شکلشان است.

قیمت پخش عمده انواع ماکارونی

  • مانیکوتی

لوله های بزرگی با شیارهای روی سطح،از ویژگیهای مانیکوتی است.فضای خالی داخلش را می توانید با مواد گوناگونی پر کنید.اغلب با ریکوتا و یا سس گوجه فرنگی پخته می شود.روی آن را با ریحان خشک و یا نعنا مزین کنید.در انتها فر را به مدت ۴۵ دقیقه فارنهایت تنظیم کرده و مانیکوتی را بپزید.

بازار فروش ماکارونی عمده

  • پاستا اورچیتی

معنای کلمه اورچیتی،گوشهای کوچک است.این پاستا واقعا شبیه به کارتونهایی است که گوشهای کوچکی را دارند.مواد تشکیل دهنده آبدار و سوسیس در میان اورچیتی ها،لذت وصف ناپذیری دارند و به یک بار امتحان کردن می ارزد.معمولا در ماکارونی کده های حرفه ای می توانید اقسام زیادی از آن را پیدا و نوش جان کنید.

فروش اینترنتی ماکارونی

  • پاپاردله

روبانهایی تخت و ضخیم،تقریبا شبیه به فتوچینی اما به طور قابل توجهی پهن تر.سسهای سفت و غلیظ مابین روبانها،دلبری می کند.مواد را کالا مخلوط کنید تا به خوردش برود.تکه های بزرگ گوشت قرمز و یا مرغ همراه آن مزه خاصی را نصیبتان می کند.هر موقع دلتان یک غذای آماده و سریعی را خواست زود دست به کار شده و پاپاردله را آماده کنید.

فروشگاه اینترنتی رشته سرا

  • پاستینا

کره های کوچکی که از چند میلی متر بیشتر نیستند و به راحتی در قاشقتان جای می گیرند.روغن زیتون یا کره محلی همراه با چاشنی و اندکی پنیر پارمیسان را ترکیب کنید تا سوپی شگفت انگیز تست نمایید.اغلب اوقات به صورت میان وعده یا پیش غذا از آن استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی ماکارونی

  • ریگاتونی

لوله های متوسط با شیارهایی روی آن،شاخصه ریگاتونی می باشد.معمولا کمی بزرگتر و تپل تر از پاستا پنه،که انتهای مسطحی دارد،هستند.سسهای غلیظ برای پوشش فضای خالی ایده ای عالی محسوب می شود.از تکه های بزرگ خیارشور و یا ماهی و میگو هم برای پخت آن به کار می برند. بازار فروش انواع ماکارونی

 

  • روتله

شکل آن شبیه به چرخهای گاری است از این رو پاستا روتله را چرخ گاری نیز می نامند.برای درست کردن سالاد ماکارونی از این مدل بیشتر استفاده می کنند.بیشتر اوقات به تنهایی و با ترکیب چاشنی های دیگر مانند پودر کاری،دارچین،پنیر،ریحان خشک شده و حتی سبزیجات تازه برای تزئین به کار می برند.

فروش ماکارونی ارزان قیمت

  • روتینی

مارپیچهایی شبیه به پیچ کوچک تا متوسط.موادی که می شود با آن مخلوط کرد تا طعمی عالی را تجربه کنید انواع سسهای خامه ای یا فرانسوی است.البته ناگفته نماند که ذائقه افراد متفاوت است و سلیقه ای هر متریالی را که دوست داشتید می توانید اضافه کنید.

فروشگاه آنلاین رشته سرا

  • تالیاتله

آشپزی در واقع هنری جذاب است.برگرفته از روح سالم و روانی آرام.روبانهای تالیاتله به شما اجازه بازی با آنها را می دهد.این روبانهای مسطح،چیزی بین فتوچینی و به لحاظ پهنا،پاردله است.غذاهای چرب و پر سیر برای آن مناسب است.

قیمت پخش عمده ماکارونی در ایران

  • پاستا تورکیو

گلوله هایی شبیه زنگ با پیچ و تابهایی زیبا،موادی را برای این نوع انتخاب کنید که قوام خوبی داشته باشند تا در جای جای فنجانهای کوچک تورکیو قرار بگیرند.سسهایی بر پایه گوجه یا کلم بروکلی و حتی گل کلمهای ریز خورد شده با هویج،طعمی بی نظیر به غذای شما می دهد.

خرید ماکارونی ارزان قیمت

  • پاستا زیتی

لوله هایی با اندازه متوسط و دو طرف مسطح را پاستا زیتی می گویند.سس غلیظ که دو طرف آن را پوشش دهد و به همه جایش بچسبد،مفید است.این نوع خوراک معمولا برای تهیه کسرول زیتی همراه با گوجه و پنیر چدار به کار می رود.

فروشگاه عمده انواع ماکارونی

  • پاستا پنه

شکل آن مسطح شیاردار با لبه هایی که به صورت مورب برش خورده اند.سسهای گوشتی گزینه ای ایده آل هستند.برای خوش مزه کردنش کمی جعفری را با آبلیموی تازه مخلوط کرده و به آن بیفزایید.عطر عالی پنه هوش از سر هر شخصی می برد.

قیمت پخش عمده انواع ماکارونی

برای خرید محصولاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید با شماره تماس هایی که در همین سایت موجود هست تماس گرفته وخرید خود را به صورت اینترنتی و دلخواه از پخش عمده ماکارونی شرکت رشته سرا انجام بدهید

محصولات بازرگانی رشته سرا

حوزه فعالیت شرکت بازرگانی رشته سرا به صورت تخصصی عرضه و پخش عمده ماکارونی و انواع آن ،رشته آش و رشته پلویی و ورمیشل می باشد.در قسمت زیرین این مطلب مدلهای گوناگونی که موجود است را برایتان نام می بریم تا بیشتر آشنا شوید:

  1. اسپاگتی رشته ای میله ای
  2. ماکارونی فرمی ۴۰۰ و ۵۰۰ گرم
  3. ماکارونی ۴۵۰ گرم صادراتی
  4. ورمیشل فیدلی ۱۵۰ گرمی
  5. رشته سوپ آشیانه ای
  6. ورمیشل فیدلی ۲۵۰ گرم
  7. رشته پلویی ۷۰۰ گرم و فله ۲ و ۵ کیلویی
  8. رشته آش ۴۵۰ گرم و فله ای
  9. اقسام نودلها با طعم های متنوع

فروش و پخش عمده ماکارونی صادراتی

کیفیت محصولات و تضمین سلامت مصرف کنندگان،اولویت اصلی مجموعه ما در بخش داخلی و صادرات است.فروشگاه آنلاین شرکت ما بهترین ماکارونی را برای مشتریان خود ارائه می دهد.این خرید به دو وجه ممکن است یا حضوری و با اینترنتی.نرخ کالاهای ما بسیار ارزان در نظر گرفته شده تا قابل رقابت با سایر برندهای موجود در بازار بوده باشیم.فروش ما مستقیم از درب کارخانه و با حذف دلالان این حیطه می باشد به خاطر همین موضوع،قیمت بسیار مناسب بوده و متقاضیان زیادی را جذب کرده است.ماکارونی صادراتی ویژگیهای خاصی مانند تاریخ تولید و انقضای میلادی،ایزوهای جهانی،بسته بندی های شکیل و مقاوم حین حمل و نقل را باید دارا باشند.برای دسترسی به انواع اسپاگتی رشته ای و فرم دار جهت صادرات با کارشناسان زبده ما در این امر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری به دست بیاورید.

قیمت پخش عمده ماکارونی در ایران

با یک جستجوی ساده در فضای مجازی لیستی بلند از شعبه های پخش ماکارونی را پیدا می کنید.هر کدام از این شعب دارای تنوع محصولی هستند و شما از بین مدلهای مختلف هر کدام که داری معیارهای لازم بودند را می توانید انتخاب کنید.قیمت پخش عمده ماکارونی در برندهای مطرح کمی بیشتر از واحدهای تولیدی کوچک است.قیمت عمده ماکارونی چیزی حدود ۳۸۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان برای اسپاگتی رشته ای و ماکارونی فرم دار حدودا ۲۶۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان می باشد.ماکارونی فله ای از کیلویی ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان مبادله می شود.در نظر داشته باشید که قیمتهای اعلام شده تقریبی بوده و با توجه به نوسانات امکان تغییر در فصول مختلف سال را دارا هستند.مرکز پخش عمده ماکارونی در بازرگانی رشته سرا،محلی امن و ارزان برای خریداران محترم از کل کشور و حتی جهان می باشد.

قیمت ماکارونی عمده در بازار

خرید اینترنتی ماکارونی

دنیای مدرن با همه تحولاتی که در طی سالیان گذشته داشته برای اکثر افراد کار را راحت تر کرده است.خرید سنتی به علت وقت گیر بودن و سختی هایی که دارد دلنشین نبوده و اشخاص تمایل بیشتری به خرید اینترنتی و پخش عمده ماکارونی از طریق اینترنت نشان می دهند.بسیاری از هزینه های جانبی در سفارش آنلاین حذف شده و شما در کوتاهترین زمان کاری جنستان را در محل مورد نظرتان دریافت خواهید کرد.لیست کامل محصولات با نحوه سفارش در بالای صفحه نمایش داده می شود و به راحتی در طول ۵ الی ۱۰ دقیقه سفارشتان ثبت و به واحد پیشتیبانی برای بارگیری در اسرع وقت ارسال می گرد

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

بازار پخش عمده ماکارونی

شرکت پخش عمده ماکارونی در ایران

مرکز معتبر پخش عمده ماکارونی در انواع مختلف آن در کجا قرار دارد؟آیا می شود …