فروش رشته آش
خانه / رشته آش / قیمت عمده رشته آشی یاران گناباد

قیمت عمده رشته آشی یاران گناباد

رشته آشی یاران گناباد یکی از با کیفیت ترین مواد غذایی است. انواع رشته ها به خصوص رشته آشی محبوبیت زیادی در میان مردم کشورمان دارند و از آن غذایی به نام آش رشته و ماکارونی رشته ای مانا تهیه می شود. ممکن است این آش به انواع پیش غذا یا غذای اصلی سرو گردد. رشته های آشی در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در قیمت های مناسب، به صورت عمده ارائه می شوند و با تخفیفات ویژه همراه هستند.

 

 

 

 

 

قیمت عمده رشته آشی یاران گناباد

آيا رشته آش یک محصول صادارتی است؟

آيا رشته آش یک محصول صادارتی است؟ آیا می دانید رشته آشی که محبوبیت زیادی در بین مردم عزیزمان دارد، در میان سایر کشور ها، بخصوص کشور های همسایه نیز پر طرفدار است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل صادرات این کالای با ارزش به کشورهای اطراف مانند عراق و افغانستان رایج است.

این محصول را به راحتی در خانه نیز می توانید تهیه نمایید و از خوردن آن لذت ببرید. مواد لازم آرد گندم، کمی نمک و آب ولرم خواهد بود. آرد را با نمک مخلوط کرده و آن را الک نمایید. حالا آب را کم کم بر روی آرد بریزید و مدام هم بزنید تا جایی که خمیر سفت گردد. زمانی که دیگر خمیر به دست نچسبد، آماده است تا به رشته های نازک تبدیل گردد. آرد زیادی را روی تخته محل برش بریزید و با استفاده از وردنه خمیر را باز کنید.

خمیر را تا حدی نازک کنید که در حین برش پاره نشود و به راحتی جا به جا گردد. هر چه خمیر ضخیم باشد، رشته با کیفیت تر و خوش طعم تری خواهید داشت. به وسیله پیتزا کارتر می توانید خمیر ها را در اندازه های یکسان برش بزنید. همانطور که گفته شد، رشته آشی از آن محصولاتی است که در کشور عزیزمان و کشورهای همسایه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد. رشته آش و ماکارونی ۷۰۰ گرمی درجه یک از محصولات صادراتی به سایر کشورهاست و در سال های اخیر استقبال فراوانی از این محصول به عمل آمده است.

خرید رشته آشی درجه یک یاران گناباد

خرید رشته آشی درجه یک یاران گناباد با خرید رشته آش، آشی خوش طعم و لذیذ درست نمایید. معمولا انواع آش رشته ها را برای نذری دادن، در هنگام افطار، دورهمی هایی مانند، چهارشنبه سوری ها، سیزده بدرها و … درست می نمایند و از طعم دلچسب آن لذت می برند.

از زمان های قدیم انواع رشته های آشی توسط ایرانیان خریداری می شد و انواع سوپ ها را با آن تهیه می کردند. خوردن آن در فصول سرد سال خاطره انگیز بود. خرید این محصول مغذی و خوش طعم را به همه توصیه می نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید