فروش رشته آش
خانه / رشته آش / قیمت عمده رشته آشی بسته بندی احسان

قیمت عمده رشته آشی بسته بندی احسان

آش از غذا های قدیمی و بسیار خوشمزه ایرانی است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. آش انواع مختلفی دارد، آش رشته، آش شله قلمکار، آش شله زرد، آش ماست، آش دوغ، آش کشک، آش جو، آش ترخینه و … . آش رشته از قدیمی ترین آنهاست و طرفداران زیادی دارد. آش رشته با موادی چون رشته، کشک، انواع و اقسام حبوبات و کلی مواد دیگر تهیه می شود. رشته آش در مزه آن بسیار تاثیر دارد و رشته آشی احسان که یکی از بهترین هاست می تواند انتخاب خوبی باشد. خرید در صورت عمده می تواند باعث کاهش در قیمت نهایی رشته آشی شود.

قیمت عمده رشته آشی بسته بندی احسان

انتخاب آرد مناسب تولید رشته آش

انتخاب آرد مناسب تولید رشته آش رشته خود در دو نوع رشته آشی و رشته پلویی تولید می شود، این محصول حاصل ترکیب آرد گندم، آب و نمک می باشد.

برای انتخاب آرد مناسب جهت تهیه رشته آش و رشته پلویی توجه به کیفیت آن اهمیت زیادی دارد، چون اگر آرد خراب باشد امکان دارد محصول نهایی ما که همان رشته است نیز خراب شود.

رشته آش احسان از بهترین آرد گندم تهیه می شود و همین موضوع باعث شده آش تهیه شده از این رشته مزه بسیار عالی داشته باشد.

رشته آش به صورت صنعتی و کارآگاهی تهیه می شود و از نظر ارزش غذایی جزو نان و غلات دسته بندی می شود و در نتیجه ارزش زیادی دارد.

در تهیه رشته آشی مرغوب ابتدا مواد را که شامل آرد گندم، نمک، گلوتن، لیستین، آرد بادام زمینی، اسید آسکوربیک و آرد سویا می باشند را در حالت خشک با هم مخلوط می کنند و سپس کم کم آب را به مواد اضافه می کنند و خوب هم می زنند و بعد از آن زمانی را به خمیر می دهند تا ورز بيايد.

پس از این مدت خمیر را به صورت رشته های نازک یا ضخیم در می آورند و اجازه می دهند تا خشک شود و سپس بسته بندی این رشته ها انجام می گیرد، تفاوت رشته ها در ضخامت و اندازه آنها می باشد.

قیمت رشته آشی مرغوب سنتی احسان

قیمت رشته آشی مرغوب سنتی احسان قیمت رشته آشی احسان در نوع سنتی و صنعتی مرغوب با توجه به وزن و بسته بندی آن تعیین می شود و از طریق سایت های اینترنتی و همچنین فروشگاه های معتبر سراسر کشور قابل استعلام و همچنین قابل خریداری می باشد.

آش رشته از آش های بسیار مقوی است که بیشترین مصرف را در ماه رمضان در سفره های افطار و سحر ما ایرانی ها دارد و به همین سبب رشته آشی در این ماه فروش بسیار خوبی دارد.

در خرید انواع رشته باید به رنگ رشته ها، مزه و بوی آن توجه کرد، که بدون لک و لوک و بدون مزه و طعم بد همچون بوی آزار دهنده، بدون کپک زدگی و ترشیدگی باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم رشته آش فیروزه به قیمت کارخانه

فروش مستقیم رشته آش فیروزه توسط افرادی انجام می شود که نماینده این کارخانه در شهر شما می باشند یعنی کارخانه تولید رشته آش فیروزه با به کارگیری افراد و نماینده

دیدگاهتان را بنویسید