فروش رشته آش
خانه / رشته آشی حاجت / فروش انواع رشته آشی کیلویی حاجت

فروش انواع رشته آشی کیلویی حاجت

آش غذای سنتی و کاملاً مغزی بوده که به خاطر استفاده از حبوبات و رشته اش دارای مقدار فراوانی پروتئین ویتامین و غلات است. یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین رشته ها، رشته آشی حاجت می باشد که متقاضی بسیار زیادی دارد و در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد.

فروش انواع رشته آشی کیلویی حاجت

بهترین بسته بندی مناسب رشه آشی

بهترین بسته بندی مناسب رشه آشی آش یکی از سنتی ترین و خوشمزه ترین غذاهای کشور ما می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد، هر استان برای خود یک غذای محلی و یک آش سنتی دارد. بهترین اش زمانی حاصل می‌شود که رشته مرغوب و با کیفیت داشته باشد.

 رشته اش معمولا به دو صورت رشته‌ آش بسته بندی شده و رشته اش فله ای به فروش می‌رسد.

رشته اش از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و به صورت سنتی تهیه می‌شود و لازم است که این ماده با ارزش در سبد غذایی خانوار ها قرار بگیرد. رشته آش حاجت کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد. چون از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت ساخته شده است و نکات بهداشتی و استاندارد را در تهیه آن رعایت شده است.

رشته آشی مرغوب دارای ویژگی های زیر می باشد: نمک رشته به اندازه مناسب باشد، نه خیلی شور و بی نمک باشد_ قطر رشته آش باید متناسب باشد نه خیلی باریک و نه خیلی پهن باشد_ زمان پخت رشته باید متناسب باشد و دیرپز نباشد. هنگام پختن باید حالت خود را حفظ کند و نباید له شود.

 رشته آش از جمله پرفروش ترین رشته های خمیری می باشد که متقاضیان بسیار زیادی دارد. بعد از اینکه توسط دستگاه های مخصوص  تهیه می شود، زید نور افتاب خشک می شود و بعد از ان وارد مرحله بسته بندی می گردد‌.

رشته آشی در بسته بندی های مختلفی در بازار عرضه شده است. در گذشته بسته بندی رشته آشی به صورت خیلی ساده و در کارتون بود ولی امروزه تنوع زیادی در بسته بندی ها اندازه و رنگ آنها وجود دارد. این بسته بندی ها معمولاً در بسته بندی های ۴۵۰ گرمی ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی و پنج کیلویی می باشند.

قیمت عمده رشته آشی مرغوب حاجت

قیمت عمده رشته آشی مرغوب حاجت  قیمت رشته آشی حاجت  متفاوت است و به نوع بسته بندی، نوع رشته، وزن رشته بستگی دارد. رشته اش حاجت از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که در هر بسته بندی رشته های یک دست و هم اندازه قرار دارند این رشته ها بدون هیچ گونه شکستگی و به هم چسبیدگی هستند.برای خرید رشته آش حاجت می توانید به صورت عمده می توانید از طریق وب سایت اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید