فروش رشته آش
خانه / رشته آش خانگی / تولید کننده رشته آش خانگی مرغوب فله ای

تولید کننده رشته آش خانگی مرغوب فله ای

رشته آش خانگی از پرطرفدارترین و معروف ترین رشته در میان ۵۰ نوع رشته به شمار می رود. آش رشته را در انواع مراسم های شادی و عزا برای تعداد زیادی از میهمانان تهیه می نمایند و کمتر غذایی است که چنین ویژگی را داشته باشد. تولید کننده رشته آش خانگی مرغوب محصولات خود را به صورت فله ای عرضه می کند. با تهیه فله ای این کالا از تخفیفات ویژه محصول نیز بهره مند گردید.

تولید کننده رشته آش خانگی مرغوب فله ای

راهنمای انتخاب بهترین رشته آش

راهنمای انتخاب بهترین رشته آش همانطور که گفته شد، رشته ها انواع متنوعی دارند. آش رشته نوعی از رشته هاست که از ترکیب آرد، نمک و آب به دست می آید و برای اینکه با کیفیت باشد، نیاز است تا در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت برخی از نکات تهیه گردد. جهت درست کردن رشته ابتدا مواد اولیه خشک را به خوبی با هم ترکیب می نمایند.

سپس آب را به نمک و آرد اضافه می کنند تا خمیر شکل بگیرد. برای اینکه خمیر خوب و یکنواختی داشته باشیم حتما باید شرایط استاندارد را تامین نماییم. آش رشته خوب دارای ویژگی های خاصی است. در متن زیر به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد تا بهترین رشته آشی را انتخاب نمایید.  

  • به شکل ظاهری محصول توجه کنید: رشته ها باید حالت یکنواخت و صافی داشته باشند. طول آنها ۱۵ سانتی متر باشد و هیچ لکه و ماده خارجی درون آن دیده نشود. 
  • به رنگ محصول توجه کنید: رنگ رشته مرغوب به سفید مایل به کرم است.
  • مزه و بوی محصول را در نظر بگیرید: رشته های آشی مزه مخصوص به خود را دارند و به هیچ عنوان نباید طعم ماندگی، کپک زدگی، ترشیدگی و … باشند. 
  • بسته بندی رشته را در نظر بگیرید: این ماده غذایی حتما باید در جعبه های مقوایی با پوشش سفید قرار داشته باشند. روی بسته بندی نام محصول، طرز فراوری، نام کامل محل تولید، مواد تشکیل دهنده، وزن خالص، شرایط نگهداری، پروانه ساخت، شرایط نگهداری، تاریخ ساخت و انقضا در آن باید درج شده باشد.

قیمت رشته آش خانگی کیلویی در بازار

قیمت رشته آش خانگی کیلویی در بازار قیمت رشته آش به عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول، سایز بسته بندی، مواد تشکیل دهنده و … بستگی دارد. برخی از رشته ها توسط مواد معدنی و پروتئینی غنی می شوند و دارای ارزش غذایی بالایی می باشند.

رشته آشی از ترکیب آرد گندم درجه یک، آب و نمک طی فرایندی توسط دستگاه های مختلف تهیه می شوند و در نهایت خشک می گردند. رشته آش کیلویی در بسته بندی های متنوع عرضه می گردد. قیمت رشته آش خانگی در بازار همواره در حال نوسان است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

فروش عمده رشته آش خانگی ارزان

لیست قیمت خرید عمده رشته آش خانگی ارزان

رشته آش خانگی ارزان،یکی از محصولات موجود در سایت فروشگاهی رشته سرا برای ارائه به …

دیدگاهتان را بنویسید