فروش رشته آش
خانه / رشته آش سمیرا / بازار خرید و فروش رشته آش سمیرا

بازار خرید و فروش رشته آش سمیرا

آیا از بازار خرید و فروش رشته آش سمیرا اطلاعی دارید؟رشته آش را به صورت عمده خرید می کنید یا بسته بندی شده آن را ترجیح می دهید؟آیا می دانید رشته آش سمیرا که به صورت  فله ای موجود هست، مانند رشته آش بسته بندی شده است و همان کیفیت و مرغوبیت را شامل می شود.
رشته آش سمیرا جزء رشته های مرغوب و خوب و همچنین با کیفیت در میان انواع مختلف محصولات گروه نان و غلات می باشد همچنین این رشته آش گزینه عالی و مناسبی برای رستورانها و موکبهای نذری در مناسبت های مذهبی بخصوص ماه محرم و ماه مبارک رمضان به شمار می آید.

پخش رشته آش سمیرا در بازار

انواع اوزان مختلف رشته آش سمیرا:

رشته های آشی و پلویی که در بازار مصرف ایران موجود است بنا به درخواست و تقاضای موجود در بازار و مصرف کنندگان ،در وزن های مختلف تولید،  بسته بندی و به بازار عرضه می شوند می شوند .

شرکت تولیدی آش رشته سمیرا نیز به این نیاز و درخواست مشتریان خود توجه ویژه ای داشته و اقدام به بسته بندی رشته های تولیدی خود در اوزان مختلف نموده است. از جمله وزن های تولیدی توسط شرکت سمیرا می توان موارد زیر را نام برد.

  1. رشته آش۴۰۰ گرمی
  2. رشته آش۵۰۰گرمی
  3. رشته آش۹۰۰گرمی
  4. رشته آش یک کیلویی
  5. رشته های آشی از یک کیلو بالاتر و فله ای

خرید و فروش رشته آش سمیرا

خواص استفاده از رشته آش سمیرا:

رشته های تولیدی به دلیل آنکه از آرد گندم تهیه و فر آوری می شوند بسیار مغذی و مفید هستند و چون گندم دارای کربوهیدرات است .بنابراین استفاده از رشته آش به همراه حبوبات مختلف موجود در آش رشته و گروه سبزیجات و کشک یا دوغ یک مجموعه غذایی سالم و مفید برای بدن انسان فراهم می آورد.

این ماده غذایی برای افرادی که مجبور هستند رژیم غذایی خاصی را دنبال کنند نیز می تواند به عنوان یک میان وعده کامل وسرشار از انواع مواد مفید،مورد استفاده قرار بگیرد.

کسانی که می خواهند از شر غذاهای آماده و فست فودی و غذاهای گوشتی و چرب خلاص شوند می توانند با تهیه رشته پلویی سمیرا از خواص بسیار بالای این ماده غذایی نهایت بهره و استفاده خود را ببرندو از خوردن غذایی ایرانی کاملا سنتی لذت ببرند.

مزیت رشته آش سمیرا

بازار خرید و فروش رشته آش سمیرا:

چرا شرکت تولیدی رشته آش سمیرا استفاده از این رشته آشی را به همگان توصیه می کند؟ دلیل قیمت پایین محصولات تولیدی این شرکت چیست؟مشتریان چرا در هر پارت از خرید مقدار سفارش بعدی را افزایش می دهند؟

گران خریدن کالایی دلیل بر کیفیت آن کالا نیست .شرکت سمیرا با داشتن کادری مجرب و دانش بنیان و دستگاه های کاملا اتوماتیک توانسته بهترین کیفیت تولیدی را برای رشته های خود داشته باشد و مشتریان آن معمولا بعد از خرید اول مبادرت به خریدهای بعدی بالای چند تن می کنند.

 

فروش رشته آش و پلویی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09171250484

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید